Обмін та повернення
Для оформлення повернення або обміну товару в нашому інтернет-магазині, будь ласка, дотримуйтесь покрокової інструкції:
Ознайомтеся з умовами повернення та обміну
Перед тим, як розпочати процес повернення або обміну, переконайтеся, що ваш товар відповідає умовам. Повернення або обмін можливе, якщо товар не був у вжитку, зберіг товарний вигляд, упаковку та всі ярлики. Ми приймаємо повернення протягом 14 днів із моменту отримання товару.
Зверніться до нашої служби підтримки
Щоб розпочати процес повернення або обміну, надішліть запит до нашої служби підтримки. Для цього виконайте такі дії:
- напишіть нам на електронну пошту info@turnstile.com.ua або зв'яжіться за телефонами, вказаними на сайті;
- у темі листа вкажіть: «Повернення/обмін товару».
- у тілі листа вкажіть: номер вашого замовлення; найменування товару, який хочете повернути чи обміняти; причину повернення чи обміну (не підійшов розмір, дефект товару тощо); Ваші контактні дані (ім'я, телефон).
Важливо: якщо товар має дефекти, будь ласка, додайте фотографії пошкоджень.
Чекайте на підтвердження від нас
Після отримання вашого запиту наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 1–2 робочих днів для уточнення всіх деталей повернення або обміну і надасть вам подальші інструкції.
Підготуйте товар для відправки
- упакуйте товар в оригінальну упаковку, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування;
- включіть в упаковку всі документи, що йшли в комплекті з товаром (чек, накладну тощо).
Надішліть товар
- адреса повернення: м. Київ, 03056, вул. Борщагівська 154А;
- ви можете надіслати товар через будь-яку транспортну компанію на вибір (наприклад, Нова Пошта);
- будь ласка, надсилайте товар на адресу, яку вам надасть наша служба підтримки.
Оплата доставки
- якщо товар повертається через дефект або помилку при виконанні замовлення з нашого боку, ми оплачуємо вартість повернення;
- у разі повернення товару з особистої ініціативи (не підійшов розмір, передумали) повернення товару здійснюється за рахунок покупця.
Чекайте на повернення коштів
Після отримання та перевірки товару ми протягом 7 робочих днів здійснимо повернення коштів на вашу картку або рахунок (залежно від способу оплати, обраного при замовленні).
Якщо у вас виникли додаткові питання, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки за телефонами, вказаними на сайті або електронною поштою info@turnstile.com.ua. Ми завжди раді допомогти!
Які товари не підлягають поверненню?
Повернення товарів неможливе в таких випадках:
- товари, не збережені в оригінальній упаковці або використані;
- товари, що втратили товарний вигляд, включаючи пошкодження, забруднення або сліди використання;
- замовлені на індивідуальний запит товари або товари, виготовлені за індивідуальними параметрами;
- електронні пристрої, якщо вони були у використанні або пошкоджені після отримання.
Якщо ви маєте сумніви щодо повернення, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки для уточнення деталей.
Коли починається гарантія?
Гарантійний термін – це період, протягом якого покупець, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення правил експлуатації покупцем.
Гарантійний термін починається з дня передачі товару споживачеві, якщо договором не передбачено інше. Якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія йде з моменту виготовлення. При замовленні товару з Інтернет магазину гарантія починається з дня доставки.
Гарантійне обслуговування включає:
-
Усунення дефектів виробу у авторизованому Сервісному центрі;
-
Заміна виробу на аналогічне без додаткової оплати;
-
Заміна такого товару з доплатою;
-
Повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця